Výhody systému
Výhody systému pro zadavatele
- Rychlá registrace v systému
- Jednoduchá a rychlá tvorba kampaní
- Možnost rezervace termínů i několik měsíců dopředu
- Záruka objektivního posouzení žádosti o termíny (žádost je zamítnuta pouze v případě, že o rezervaci termínu žádá přímý konkurenční dodavatel, který má již v požadovaných datech rezervovány termíny – zde záleží na schvalovací metodice nastavené obchodním řetězcem)
- Absolutní eliminace "subjektivního" posuzování žádostí o registraci termínů
- Výběr z kompletní databáze prodejen řetězce
Alternativní nabídka
V průběhu procesu registrace má zadavatel možnost požádat online o zaslání nezávislého alternativního návrhu na realizaci plánované promo akce ze strany GMG (stačí zaškrtnout odpovídající políčko v procesu registrace).
Výhody systému pro obchodní řetězce
- Automatizace vedení promo agendy s minimálním zásahem lidského faktoru
- Po nadefinování jasných pravidel je možnost agendu zcela přenechat společnosti GMG
- Vysoká efektivita organizování promo akcí v návaznosti na letáky
- Možnost sumarizačních online reportingů z analytického programu Qlik View.
Reportovaná data:- TOP 10, 20, 30 nejvíce vytížených prodejen v daném období
- TOP 10, 20, 30 nejméně vytěžovaných prodejen v daném období
- Podíl počtu promodní jednotlivých dodavatelů z celkového počtu promodní za zvolené období
- Průměrný počet promodní (průměrná délka kampaně)
- Průměrný rozsah kampaně (počet prodejen v kampani)
- Průměrný počet produktů v kampaních