Před prvním přihlášením je třeba se zaregistrovat
Organizace promo akcí
Systém v současnosti nabízí 2 varianty organizace promo akcí:
Centrální typ
Organizuje centrála daného obchodního řetězce nebo systému.
Delegovaný typ
Promo akce organizují samostatně managementy daných jednotlivých obchodních jednotek.
Registrace do aplikace
Aplikace je uzavřená širší veřejnosti. Před tvorbou první promo kampaně je tedy nutné se registrovat.
Zadavatel si v procesu registrace zvolí pověřené osoby, kterým jsou následně zaslány přihlašovací údaje
Více podrobnosti
Schvalování promo akcí
Proces schvalování kampaní probíhá na základě předem nadefinovaných kritérií ze strany daného obchodního řetězce.
Základními variantami jsou:
- Promo akce schvalují manažeři daného obchodního řetězce.
- Promo akce schvalují manažeři GMG dle předem nastavených kritérií.
- Promo akce jsou schvalovány ve dvou krocích. V prvním kroku manažeři GMG zkontrolují správnost kampaně, dle předem nastavených kritérií a následně jí odešlou k finálnímu schválení manažerům daného řetězce.
Po schválení kampaně obdrží zadavatel komplexní potvrzovací protokol (termíny kampaně, seznam obchodních jednotek a další nadefinované položky.).
Proces založení kampaně
Po přihlášení do aplikace má zadavatel možnost kdykoliv založit kampaň. Během procesu jsou vydefinovány všechny potřebné informace a parametry kampaně.
- Název kampaně
- Popis mechanismu kampaně
- Prodejny
- Počet hostesek
- Promované produkty
- Optimální skladová zásoba
Systém nabízí pouze volné termíny na daných prodejnách.
Celou kampaň je možné založit během několika minut.